Hvis du har udset dig JNA som din producent eller leverandør af vinduer, skal du vide, hvor du kan tjekke op på, præcis hvem de er, og hvordan de arbejder. Her giver vi dig nogle bud på, hvordan du kan lære producenten at kende. Læs med!
JNA producerer vinduer og døre, og de er kendt for deres gode kundeservice og høje kvalitet. Derudover er det en væsentlig del af deres brand, at de støtter mærkesager som Kræftens Bekæmpelse og Julemærkefonden.
Alt det, og meget mere, kan du læse om på deres hjemmeside. Men hvis du ønsker at lære producenten endnu bedre at kende, før du køber dine vinduer, har vi nogle gode bud på, hvor du kan klikke dig hen for at komme endnu tættere på.
Sociale medier giver et mere nært indblik
Udover at tjekke producentens officielle hjemmeside ud, kan du med fordel tage et kig på JNA og deres Youtube-kanal. Her kan du komme helt tæt på og faktisk se, med dine egne øjne, hvordan producenten arbejder.
Sociale medier som Facebook og YouTube tilbyder et mere nært og personligt indblik i, hvordan JNA udlever deres værdisæt gennem deres arbejde. I fx YouTube-videoer kan du lære medarbejderne at kende og selv danne dig et indtryk af kvaliteten af kommunikationen og kundeservicen.
Søg på internettet, og du skal finde
Du kan også med fordel søge dig frem til forskellige anmeldelser for at få et overblik over, hvordan tidligere kunder har oplevet samarbejdet med producenten. Det går en del hurtigere end at gå på rundspørge i sin vennekreds.
For en del år siden, før internettet blev en integreret del af vores hverdag, var det almindelig kutyme, at man spurgte sig frem blandt venner og bekendte, når man skulle finde en god producent af vinduer. I dag er det imidlertid supernemt og smart at researche sig frem på internettet.